Suskunlar 5. Bölüm Fragmanı


5. Bölümde hersey birbirine karışır. Belalı Naim Damat ile görüşür cıktım artık gercek babası benim diye cıkışıyo. Ecevit birine Ahu'dan uzak durmasını söylüyor ama kim oldugunu perşembe günü görcez büyük bir ihtimalle sevgilisi Birsen'e...Takoz İrfan bu bölümde sahneye cıkıyor hastaneden cıkıp Bilal'lerin peşine düşüyor acaba bulabilcekmi...Gurur komiser tekrar Ecevit'le görüşüyor. Gurur bu sefer cok fazla yükleniyor ecevite... Ahu,Ecevit ve Bial aşk ücgeninde ilginc gelişmeler oluyor...

Fragmanın Konuşmaları

Belalı Naim : Cıktım artık gercek babası burda...
Damat : Dünyaya getirmekle baba olunmuyor...
Belalı Naim : Canım sıkılınca saga sola saldırırım ben...
Ecevit : Uzak dur ahudan...
Ahu : Kalbim yerinden cıkıcak gibi...
Takoz İrfan : Sürprizzz
Gazanfer : Takoz irfan geri döndü...
Gurur Komiser : Yaa adalet işte böyle yerini bulur avukat...
Gurur komiser : Halkım benim gibileri sevmez bilmez ama senin gibi sahtekarları hep benim gibi adamlar aklar o kadar güvenmiyecen kendine...
Zeki : Her zaman cıkar planlarını alt üst eden birisi...
Zeki : "Unutma! Senin için çarpan tek bi kalp hayat kurtarır..."

0 yorum:

Search