Suskunlar Hapishanedeki İlk Gece


Cocukların hapishanedeki ilk günü ilk önce sayid'ten bi ton fırca yerler. Sonra kogustaki mahkumlar tarafından dalga gecilir...

Konusmalar...

Zeki : Çarptıgımız ihtiyar ölmedi sakat kaldı o sakat kaldı biz mahkum...Döngeldi cocuk cezaevi cok duymustuk namını en cokta bu adamı bas gardiyan sayit
Hüseyin (gardiyan) : Hadi olum hadi gec gec gec...hadi olum hadi sallanma gel suraya...

Sayit (başgardiyan) : Neyiniz varsa cıkartın bırakın masaya...Ceplerde bişi kalmasın...Yer kalmadı hapishanelerde coluk cocuk kim varsa saldılar başıma...Şimdi dikkatli dinleyin akıllı olursanız şıp diye biter gider cezanız ama aglamak yok, kavga etmek yok hasta olmak yok sen bilhassa (sarıya diyor)...

Ecevit : Astımı var onun ilacını almazsaa...

Sayit : Keslan kes...Bilek kesmeye kalkmak falan yok... İş vericem yapıcaksınız yediginiz aşı yattıgınız döşegi hakediceksiniz...Bahce süpürceksiniz tuvalet temizliyeceksiniz çöp döküceksiniz...Bunları yaparsanız iyi anlaşırız yapmazsanızzz...Bunları cıkarken alırsınız...hadi şimdi koguşlarınıza...

mahkumlar : vay gelenlere bak...hoşgeldiniz kızlar...allah kurtarsın gencler...su boylara bak...

gece olur sarı dayanamaz hastalanır ecevit kalkar...

Ecevit : Bilal yarın konusucam alıcam battaniyeleri ilacınıda alıcam tamam mı...Kardeş baksana burda battaniye nerde bulurum

mahkum bulamazsın

Ecevit: Bu gece sen versen arkadasım cok üsüyo ben sabah veririm sana benimkinide veririm...

Mahkum : Olmaz takoz irfan öldürür beni bi derdin varsa git ona söyle...adı irfan...

Ecevit : İrfan senmisin Takozz arkadasım üsüyo battaniye lazım sana demek lazımmış sana diyorum (sinirli)

Takoz İrfan : Battaniyemi istiyosun...

Zeki : İrfan namıdeger takoz en büyügüydü mahkumların en belalısıydı kacıncı girişiydi kimbilir allah gibi korkardı herkes ondan...

Ecevit: Seyyy arkadasım hasta ona bi battaniye...

Takoz irfan : Yarasaaa

Yarasa Özcan : İrfan'ın yalakası geceleri uyumadıgı için yarasa derlermiş adına niye uyumadıgını sonradan anladık..

Ecevit : Napıyosun

Takoz İrfan : Kimsinlan sen sordunmulan ismini sevmem ben isim yokmu bi lakabın...

Ecevit : Şerif

Takoz irfan : Al bakalım şerifff kapıyı ac iki battaniye cal gel

Ecevit: Arkadaslarımmm

Takoz irfan : Arkadasların burada yakalanmadan git arkadaslarını al eger yakalanırsan sayit seni beni s...... bende arkadaslarını

Ecevit : Tamam

ve ecevit gider battaniye calmaya gizlice girer ve battaniyeeri alır tam bu sırada sayit gelir gazanfer onu ispiyonlar...

Gazanfer : işte hırsız bu

Zeki : Gazanfer namı kasap bi hastalıgı vardı bu cocugun milyonda bir bişey acıyı sıcak soguk öle seyler hissetmiyordu kendi parmaklarını kemiriyodu yamyam bide cok pis ispiyonliyodu...

Sayit : Gazanfere hadi evladım sen yat... Ben sana ne dedim evladım hı gece kogustan cıkmıycaksın demi niye cıkıyosun bırak o battaniyeleri bırakmam....


0 yorum:

Search