Takoz İrfan Morgda Yarasa'ya İntikam Sözü


Yarasa Özcan öldürüldükten sonra Takoz İrfan morga gider ve ona intikam sözü verir...

Ayrılık öldürmez, Gerçekler öldürür...

Zeki = Mapusa düşenler iyi bilir. En yakışıklıyı alan kendine söledigindir
Takoz İrfan = Suçlusun ulan insan evladı senin suçun niye çıkarttın lan o yelegi hee...Niye tutmadın beni niye demedin şarjörü boşalttılar ertesi gün saldın beni sokaga...Niye demedin lan. Kazık gibi yatıyosun burda desene oglum bişi delan...Demezsen deme koskoca Takoz İrfan sana mı kaldı lan bulurum yarın bi insan evladı alırım yanıma egitirim onu büyütürüm evime alırım kardeşim derim. O bana Abi der inanır o bana güvenir. Sonra bok gibi bırakırım onu ortada insan evladının biri de ceker vurur helanın birinde...Allah belamı versin lan benim...

Ama sana söz sana bunu yapanları bulucam o insan evlatlarını yaşatırsam bende adam degilim be yarasa...

0 yorum:

Search